du gör mig



hel. min älskade bästa vän som jag har saknat dig, äntligen sågs vi idag efter hennes underbara bröllop tidigare i somras. tomrummet att vara ifrån varandra är omöjlig att fyllas även om man har världens finaste underbaraste kille. tomrummet efter sina allra bästa vänner kan bara fyllas av deras närvaro, då tankar jag energi. jag är galen i mina vänner, dem är riktiga power-kvinnor som jag bara älskar ihjäl. gt;

det är dags att lägga sig. Jimmy har sovit sen halv tolv, vi såg jordens tråkigaste film Henrys crime. Har ingen aning om hur den slutade, bemödade mig inte att se slutet och han somnade i vanlig ordning efter en stund, he he.. gör er en tjänst och hyr den inte.

imorgon ska vi på husvisning, pirr-pirr. så kul att kolla, fundera, känna efter (möblera och renovera inne i skallen) men nu säger jag Godnatt, jag ska krypa upp bredvid den man jag älskar mest på denna jord. världens häftigaste mysigaste känsla!


Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

På gryta? Coolt! ;) Jag vill!! När? Puss

Postat av: Steffi

2011-08-22 @ 10:43:30
URL: http://stefania.devote.se/
Postat av: steffi

Hahaha jag skulle skriva på förra men jag tryckte på enter hahah! Det får aldrig hända igen att det tar så lång tid innan vi ses eller hörs!!! Du är en del av mig!!:) älskar dig råttan!!

2011-08-22 @ 10:45:32
Postat av: mimsan

älskar dig med kossan mu :) du är bäst!

2011-08-22 @ 20:41:33
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: Linn

Vadåååå?!? Var då? Jag vill veta allt! Puss mitt hjärta

2011-08-22 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0