nyheter

 
Hello darlings,
 
Vi har fått in SÅ mycket fint på jobbet och det är så kul att jobba, göra om, piffa butiken och framför allt sälja på allt man älskar till likasinnade :-)
 
Vill bara tipsa er om en del gobitar vi nu har inne 
 
 
Inspiration 
 
 
 
 
 
Produkterna 
 
 
 
Skål/mugg 39:-/st

Flätat underlägg 39:-
 
 
Virkad grytlapp 49:-
Grytunderlägg 59:-
 
 
Affisch 59:-
 
 
Det här är några saker som kommer att få följa med hem till oss i höst.
Frågan är om jag vågar ta hem mer porslin? Min sambo har sagt en in en ut, och hans porslin har vi redan gjort oss av med.. hi hi 
 
Men den greiga färgen är heeelt magisk, och muggens form är liksom så perfekt! Jag är en porslinjunkie så jag kommer nog inte kunna hålla mig sansad, grejen är att jag inte kan ha udda utan måste köpa 4 eller 6 av allt.
 
Lite tips till er alltså! 
Allt finns på Lagerhaus.
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mycket fina saker:) lager house är en av mina favvorit butiker, måste vara roligt att jobba där! Fin blogg du har :)

2012-09-30 @ 10:34:38
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Johanna - mamma till Olivia

Älskar Lagerhaus! Jag jobbade som VM på Åhléns före mammaledigheten och där hade vissa produkter som även finns på Lagerhaus men bara liiite.. Här i Norge har vi ju ej Lagerhaus vilket är surt. Men jag är i "hemmatrakterna" rätt ofta och nästa vecka ska jag minsann hamstra fina saker där då vi är i Sthlm. :-)

2012-10-19 @ 09:50:12
URL: http://passionforpoison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0