sommarlov och bröllop

 
Hej mina fina,
 
Sommarlovet på bloggen fortsätter :-)
 
 
Igår var vi på bröllop nr 1 - kommande helg blir nr 2 denna sommar, alltid mysigt med bröllop. Jag panikshoppade en klänning i sista stund, denna kommer faktiskt från Vila.
 
 
 
 
Denna vecka är vi barnfria efter två ganska intensiva veckor med lilleman, på tisdag drar vi på en liten romantic getaway till Göteborg, ska bli skönt att komma iväg, äta god mat och se något annat :-)
 
 
Och sen finns lite planer i lägenheten som ska dras igång efter semestern - men mer om det senare. Jag går fortfarande på sparlåga, jag funkar lite så blommar liksom upp på hösten, gillar att sparka i löv, tjocka halsdukar och när vinden riktigt kyler ner i halsen som en vicks blå, inspirationenen sipprar i varenda liten ådra i kroppen när september drar in, åh härliga härliga höst!
 
 
Men först sommar såklart - önskar er en fortsatt skön ledighet darlings.
 
x x x
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida,Nike&Juni

Så jäksla rätt med grått.

Hoppas du haft eller kanske fortfarande har?! ett skönt sommarlov!

Men längtar tills du levererar blogginlägg igen :)

KRAM

Ida,Nike& lilla Juni

2012-08-15 @ 22:33:33
URL: http://gingerbreadhouse.blogg.se
Postat av: mimmie

Tack söta Ida! Jag har börjat jobba men samlar energi till blogginlägg jag lovar, det kommer :) :) Kram och grattis igen till din söta Juni!

2012-08-17 @ 08:31:36
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0