drömmen om ett hus



















Hej finisar!


Ja drömmen om ett hus växer sig verkligen starkare för varje dag som går. Bara känslan om att kunna promenera ut med morgonkaffet med gräs mellan tårna, ha någonstans att placera vännerna när vi har middagskavalkader på sommarkvällarna, ungar som kan ränna omkring som vildbattingar utan att vi går i taket för att dem klättrar över oss.. Plenty fördelar med ett stort hus, åhh...

Jag har hela tiden varit såld på sekelskiftshus (vem är inte det) men jag har börjat se fördelarna med ett nytt hus också. Ingen källare, inga större renoveringar, oftast mindre tomt, smartare planlösningar osv.. Just nu har jag blivit såld på huset ovan (bortsett från inredningen naturligtvis) och någongång ska jag köpa ett (och gör jag inte det kommer antagligen mina nära gå ihop o köpa ett för att bli av med mitt eviga tjat..)

Tills den dagen kommer tänker jag drömma om stora öppna ytor, måånga ljusa rum, gigantiska fönster, stor terass, bubbelbad och en lagom stor tomt.. Och fortsätta tjata om ett. Felåt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Klart att min Mimms ska ha ett hus!! Jag kan ställa upp som gratis renoveringshjälp. Ge mig en pensel så kör vi:) men huset först... Puss!!

2011-09-02 @ 09:43:47
Postat av: mimsan

tack fina söta!! :) du ska absolut inkallas sen! ;)

2011-09-02 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0