knäckbak



Åååh vad fint det är med en väggfast bokhylla och soffan framför, den påminner om min gröna som står lagrad, skulle vilja klä om den, och jag har inte plats för den heller.. men saknar den gör jag!

Bild från Mokkasin

Godkväll fina!

Jobbat första dagen sen i onsdags förra veckan och det gick väl sådär.. Gjorde ett break mitt på dagen och begav mig till läkaren för ny medicin, inatt höll jag både mig och karl vakna., suck!! Nu hoppas jag att detta gör susen! Dagarna rullar förbi men jag har alla julklappar handlade, inslagna och placerade under granen, skönt! Snart julafton.. Helt galet vad fort det har gått!

Ikväll har Jocke & Phille varit här, grabbarna har bakat knäck och småkillarna vände upp och ner på lägenheten kan man säga, det var fullt krig när jag steg innanför dörren efter jobbet. Ska kasta på en film, tända ljus och ta det lugnt, imorgon blir en lååång dag på jobbet, tomtenatta på stan för dem som inte shoppat slut på pengarna ännu ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0