Det här med att åka tåg

Godmorgon!
Ja här står jag med frostbitna kinder o väntar på ett försenat tåg. Som tur var är detta inte längre min vardag men det har inte gått tillräckligt lång tid emellan för att ta det hela med en klackspark.
Jag är bara så otroligt glad att jag inte är pendlare längre, 15 h i veckan i två år, räkna ut hur många timmar jag spenderat på SJ som aldrig mer kommer igen, tid som inte ens kan värderas i pengar. Mitt liv är så annorlunda nu och jag är så otroligt glad numer att jag hinner med att leva litegrann emellanåt :)
Så mitt visdomsord idag får vara att ta tag i era liv och förändra det ni inte är nöjda med, det är oftast lättare än man tror att bli lycklig, ibland räcker små medel för att nå dit!
Puss

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla Plaza Interiör

Måste vara fantastiskt skönt att slippa åkandet, nu blir det ju bara mysigt ngn gång då och då!!

Postat av: mimmie

Hihi ja det är obeskrivligt skönt!! :) hatar att åka tåg ha ha

2012-02-05 @ 14:22:31
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0