söndagsmys

 
Hello darlings,

Trevlig söndag på er! 
 
Jag är proppmätt efter en god potatissoppa och ett långt bad, det behövdes efter en dag utomhus i snålblåst, vi har vart på polspel hela dagen m. Melle :-)
 
Ville bara dela med mig lite av baby, vi är nu inne i V 19 och snart halvtid! Och magen skjuter iväg för varje dag som går tycker jag, som ni ser ligger min lilla både långt ut och långt ner, mina mammajeans fick jag köpa redan i v 10 ungefär. 
 
De senaste dagarna men speciellt idag (!) har den lilla börjat sparka därinnifrån, vilken känsla!
För det första helt surrealistiskt!! Som en alien som rör sig därinne. Och idag har det sparkat på en hel del, mest för att jag vill få igång den, hihi, och sen när jag väl sätter mig ner sparkas det. Det kanske beror på att den ligger långt fram som jag känner den så tydligt? Ja en liten kickers är det därinne hursomhelst :-)
Sen har jag börjat känna hur den byter plats, magen blir hård som att jag har en fryst fläskfile därinne, speciellt på morgonen.
 
 
 
Nu ser ni magen lite tydligare, och ursäkta min sura min he he, det var runt 8 imorse och jag var sååådääär pigg att åka iväg på fotboll, hade hellre legat som en död sill i sängen hela dagen.
 
Hoppas ni har en mysig söndag, här blir det Beck och fortsatt med mag-buff!
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0