onsdag, ledig dag och studiedag

 
Hej vänner,
 
Efter igår är jag helt uttorkad i både kropp och själ, mitt ansikte har aldrig krävt så mycket smink för att se hyffsat neutral ut idag. Den dagen kommer gå till historien som the worst day ever.
 
Idag har Melle studiedag och vad är ett bättre sätt att starta dagen än att han gör sina läxor och jag får honom att börja gråta för att han har två fel. Åh Jesus.
Vissa dagar känner man sig verkligen som en vinnare, nu ska jag försöka slänga ihop en våffelsmet
och invänta min pappa som ska få lite lunch.
 
Låt oss hoppas att dagen ljusnar upp ju längre mot kvällen den går, om ni hajar.
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0