myslördag i regnet

 
Godmorgon söndag!
 
Hur mår ni?
 
Jag har haft en sån skön helg, långhelg till o med. Igår var jag själv hemma halva dagen och passade på att baka kanelbullar, finns det något godare på hösten tillsammans med kaffe?
 
 
 
Jag älskar Leilas recept, tycker dem är absolut bäst! Det för kanelbullar hittar ni här.
Jag hoppade kardemumman och tog pärlsocker på istället för strösocker.
 
 
Galet goda och nu har jag frysen full med bullar om någon är fikasugen :-)
Förresten så ska Leila bli mamma igen i December till en liten flicka, sött! Och så släpper hon en inredningsbok under hösten som jag måste knipa ett ex av, spännande! Hon har så bra inredningssmak den kvinnan.
 
Idag blir det en vända till Ikea, inredningen av vardagsrummet börjar N-U! Ska bara få liv i min bättre hälft först, hihi.
 
Ha en fin dag!
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

Mysigt att gå på ikea en söndag, det kan jag sakna. Har inte alls samma charm när man går där hela dagarna annars :) Kram

Postat av: mimmie

Ja visst är det det men lite mkt folk idag :) Kram

2012-09-02 @ 20:21:11
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0