för ett år sen

 
 
ungefär var vi i London, kände höstens vindar riva tag i oss rejält, hackade tänder i ett dåligt isolerat hotellrum och njöt av mycket rödvin och shopping.Jag slet fortfarande med långa dagar i Stockholm, levde livet på rutin på pendeltåg, sa godmorgon och godnatt till det som skulle vara min familj och hade aldrig orken att träffa mina vänner. Besökte Toscana med dåvarande jobbet, åt galet mycket mat, drack mycket vin och insåg att jag var på helt fel plats i livet.
 
 
 
 
Knappt ett år senare sitter jag i en ny lägenhet med en bebis i magen, ett jobb jag älskar och en familj jag faktiskt hinner träffa, vara delaktig i fritidsaktiviteter, laga mat som vanligt folk och till o med städa emellanåt. Det där vardagliga som att åka förbi någon och bara ta en kaffe, vardagslyx för mig.
 
Det jag egentligen ville säga om den här lilla reflektionen är att det aldrig är försent att förändra något man inte är nöjd med, börja med något litet så går det andra av bara farten ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

fint skrivet och sant!

Postat av: mimmie

<3

2012-09-21 @ 09:49:36
URL: http://smallroom.blogg.se
Postat av: ida

<3 fint mimmie och såååå sant. man ska göra det som känns precis rätt för en själv!

2012-09-22 @ 19:22:09
Postat av: mimmie

Eller hur finaste Ida <3 o de är ju du expeert på :) Kram

2012-10-02 @ 18:21:28
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0