en längtan

 
 
Hej fina vänner,
 
 
Idag är jag dödstrött, hela långa arbetsveckan har tagit ut sin rätt på mig och killarna fick väcka mig tre ggr innan jag orkade släpa mig till frukostbordet. Det värsta är att ha en energisk unge hemma när man är så trött som inte har fantasi att göra något på egen hand.. Känner mig såååå tråkig!
 
 
Vid tre bär det iallafall av mot Sura för lillemans avslutning m fotbollen, där blir det lite korvgrillning och sånt, tycker det är rätt mysigt att vara iväg på lite aktiviteter med honom även om man inte alltid är ON TOP ;-) men jag kanske blir piggare av att komma ut lite, få lite höstluft (om jag kommer i mina skor, mina fötter är som korvar)
 
 
Har suttit och surfat omkring på lite olika hem nu på förmiddagen, jag har ju en liten längtan efter julen, det är väl det där med alla ljus, musiken och lugnet (som egentligen är smått panikartat varje år med julklappar o mat o allt sånt men ändå..) jag ser framemot det i år, då jag har tänkt att jag ska (försöka) ta det lite lugnare :)
 
 
Det här fina hemmet hittade jag hos Lantliv, visst ser det mysigt ut med snön!?
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Jag gillar enkla svart/vita hem, även om jag kanske är lite mer fluffig och rörig i min egen inredning. Känner ett lugn av mycket ljust och vitt och som Melle säger "färglöst!".
 
Ja det gillar jag ;-)
 
Hoppas ni har en fin söndag!
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

Vilket burrigt väder det är idag, är man inte trött så blir man liksom... nu fick du mig att piggna till lite inför jul, det är ju mysigt! vi ska snart börja bygga jul på ikea, det ska bli så kul! massor av fina saker. kram!

Postat av: mimmie

jaa vad mysigt, måste komma in o kolla :) längtar!!

2012-09-25 @ 20:55:23
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0