att säga hejdå till sitt hjärta

 
 
Hej vänner,
 
 
Idag är en väldigt tung dag för mig och min familj. Min lilla gris har fått somna in nu på förmiddagen så det är med ett stort hål i hjärtat jag skriver det här idag.
 
Sen hon var 6 månader har vi vetat om att hon har haft dåliga njurar, medfött, och att hon inte skulle bli så gammal, men det är svårt att förbereda sig på dagen som kommer att bli den sista.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär skruttig var hon igårkväll när vi åkte och skulle krama lite på henne, inte alls så pigg ♥
Jag hade hoppats att få ha henne en liten stund idag, bara få lite mer tid, men det var redan försent, hon hade blivit för dålig under morgonen.
 
 
 
 
 
 
 
3,5 år blev min lilla skatt, ni som har eller har haft hund vet att det är den här dagen är bland de värsta, ska lägga mig och vila och hoppas att min spänningshuvudvärk försvinner.
 
 
M
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

så söt hon var.

2012-09-29 @ 21:22:57
URL: http://sriwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0