ikeatripp

 
 
Hej fina,
 
Ligger och planerar nästa veckas matlista, javisst jobbar man helg får man vara lite förutseende ;-)
Idag var jag och min bästa Nanna och gjorde ett Ikea besök, så skönt att få lite saker överstökade och komma någonvart hemma med sovrummet som bara stått o väntat i hundra år..
 
Ibland räcker inte tiden till, ni vet hur det är.. :)
 
Och mysigt hade vi, gick o inspirerades! Så skönt att ha ett extra öga när man är ute på jakt! 
Spanade in lite grejor på barnavdelningen också som ni ser..
 
 
 
 
Och även om jag skriver, jobbar och andas inredning allt som oftast så är det ju inte det viktigaste i livet, det viktigaste är ju att vi, våra nära och kära mår bra det får vi komma ihåg ♥
 
Största kramen till er
 
 

Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

Blev det någon shopping! Mysigt det lät! Det blir liksom inte samma sak att åka till Ikea längre när man jobbar där, kan sakna det :) Jobbar du idag? Kommer nog förbi! Kram

Postat av: mimmie

Ja det blev lite grejor, hyllor och konsoller, skötbord, byrå och lite sånt :) spanade in tyg till gardiner jag ska sy och köpte sänglampor. skönt att komma igång ordentligt här hemma!

förstår precis hur du menar.. ;-) hehe.. samma för mig att gå på stan .. eller på lagerhaus kanske ;) Jobbar helg, imorgon och sön. Var du förbi? Kram

2012-10-12 @ 23:58:55
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0