ylva skarp

 
Hej finisar,
 
 
Jaaa bloggvärlden exploderar av julhemmet hemma hos Ylva Skarp men jag måste liksom slänga in lite bilder jag med för julstämningens skull.
 
 
 
 
 
 
 
BIlder Lantliv.
 
Härligt eller hur! Hon bor i en gammal skola.. 
 
En dröm jag och mannen delar är att någon gång hitta ett sånt objekt, helst en gammal industribyggnad (alternativt skola, stall, lada, slakteri eller liknande..) och göra till vårt hem. Det här är såklart en plan vi lägger långt fram efter barn, karriär och huset vi letar efter nu, men någongång måste vi bara genomföra det :-)
 
 
Jag är själv hemma ikväll, grabbarna är på innebandyträning, maten är lagad och nu väntar lite skön tid i soffan med inredning, ska kila iväg och se om jag hittar något nytt i tidningshyllorna.
 
Fin kväll hörrni,
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0