bebismage och lite annat

 
Hej vänner,
 
 
Här kommer lite bilder från dem senaste veckorna, börjar känna mig lite stor nu.. (och tack till er som påpekat det, alla tjejers dröm att få höra "men guuuuuuud vad STOR du har BLIVIT!" ;) 
 
v 24
 
 
 
v 25
  
 
 
v 26 - denna vecka! v 27 på fredag tjohoo
 
 
 
Ni får hålla tillgodo med mina egentagna bilder, min kära sambo fotar inte, vi behöver inte gå närmare in på det men av någon anledning blir det väldigt svårt att få till en "okej" bild i en "okej" vinkling på mig så.. spegelbilder it is!
 
Hursomhelst.. magen växer och står i, det är mycket bebis och mage just nu men det händer liksom inte så mycket mer än så just nu  :) pga foglossningen är jag ganska stilla när jag inte är på jobbet eller hos sjukgymnasten och får akupunktur/tränar ryggen.
 
 
Förresten, det går framåt här hemma och hyllor har kommit upp på väggen, jag har sålt av våra sängbord och snart ska det handlas nya gardiner, en lättnad när det händer något!
 
 
 
 
 
Och eftersom det inte finns några gravidkläder att få tag i förutom trikåer drömmer jag om fina plagg och skämmer bort min kropp med bodybutter, nya nagellack och hårolja! Har ni tips på preggo-kläder dela gärna med er!
 
 
 
 
Just nu smörjer jag in magen i bodybutter Vanilla Bliss från Bodyshop och fortsätter med Mandelolja från Apoteket.
 
 
Hoppas ni får en fin lill-lördag! Jag ska snart iväg till jobbet!
Kram /M
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Isabell Adrian har en fin gravid kollektion! :) Har Ifs bara sett några plagg men se var jätte fina :)

2012-11-07 @ 10:36:11
URL: http://alexsandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0