70tals villan

 
Vi har sett den i inredningsmagasin, bloggar och nu senast i Hustoppen på TV8, men nu kan vi även köpa 70 tals pärlan i Arild i Skåne :-)
 
Och nog blir man lite sugen... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mer info hittas på hemnet.
 
Jag vet inte vad ni tycker men jag älskar det här huset, dem har satt in fina gamla dörrar och blåst ur allt som känns som 70-tal! Fint.
 
 
Dagen har startat bra, var hos tandläkaren för första gången på ett par år och hade inga hål tjohoo, allt såg fint ut och det blev en ganska billig visit, SKÖNT!
Har sen tränat hos min sjukgymnast, det blir inte full kroppsträning med tanke på foglossningen men jag måste träna min nacke och rygg iallafall, och lite armar så gäddhänget försvinner, hi hi..
 
Hoppas ni har en fin fredag vänner!
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

Du kom aldrig till ikea? Klokt med tanke på fölkmängden idag...

Postat av: mimmie

Jo söta du men jag kom ganska sent till Ikea, jag och brorsan skulle handla några presenter först på köpcentret sen blev jag fast inne på Carlings vid provhytten en timme för han ksulle ha en skjorta :) haha! tyvärrrrrrr men jag kommer förbi ngn annan dag så jag kan gå i lugn o ro :) det var ju så mkt folk!!! kram

2012-11-02 @ 19:45:35
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0