dansk inspiration



Godmorgon vänner,

Fredag idag - superhärligt!!!


Idag vill jag visa ett danskt hem som jag blev alldeles nerkärad i, jag har ju mina favoritbloggar där jag hämtar massvis med inspiration, Seventeendoors är en av dem.

Bortsett från ett fantastiskt hem själv hittar hon alltid superinspirerande reportage.
Och det är väl ingen nyhet att grannlandet Danmark har en oklanderlig stil (iallafall inte för oss som följer inredning något slaviskt ;-)







'









Bilder och reportage här via seventeendoors.



Underbara färgkombinationer med lila som "accent", rottingkorgar smyger sig in lite överallt och nytt möter gammalt med personliga detaljer - helt perfekt i mina ögon!


Hoppas ni gillar det lika mycket som jag! Kommer definitivt inspireras av detta när jag fortsätter inreda här hemma - funderar fortfarande på hur vardagsrum och sovrum ska ta form..
Ha en underbar dag, jag ska göra mig färdig för jobb ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0