paus? nej fullt ös!


Hej finisar,

Det var ett par dagar sen nu och jag har svårt att urskilja dagarna för dem har gått så fort! Jag har knappt haft en sekund över till mig själv, nej nu när jag tänker efter har jag inte det :-)


Här är oredigerade mobilbilder från dagarna som gått..



Strålande solsken och en glad liten kille som ville mannekänga på Djäkneberget i söndags f.m


Min lilla prinsessa blev äntligen firad 2 år av sin mycket stolta Gudmor, Ja jag kan nog inte vara mer stolt och lycklig över att få vara just det åt den här lilla smulan som skiner upp som en sol och skuttar mot en när man kommer ♥



Lilla grisen blir inklämd på golvet i framsätet och hemskjutsad efter lite lek och stoj runt Djäkneberget



Bror min fyller år och blir inte firad bara en...



utan två dagar i rad av sin lillasyster som kommer med massa paket :-)




SÅ det senaste dagarna alltså.. kikat på pappas renoveringsobjekt: båt, vart hundvakt, vart på grillfest hos min bror, djäkneberget med barn och hund, firat bror min igen med familjen, lämnat lillkillen och hoppat studsmatta tills blåsan höll på att explodera, tagit en skakig tur på inlines, firat lill-sessan, träffat bästisar, ätit årets första glass utomhus vid hamnen och gått en liten sväng i la stada.


Ja just ja, jag har jobbat också.. varje dag sen vi sågs sist bortsett från i söndags :-)


Nu är jag trött, förkyld och det är dags att lägga sig, jag vill vara pigg imorgon för imorgon är en väldigt speciell dag för mig med en väldigt speciell person ♥
åh, jag älskar dig så!


Sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0