måndag och inspiration från ett gammalt bildarkiv



Godmorgon peeps,

Hur mår ni? Hoppas alla haft en go helg!


Jag ska snart promenera iväg till jobbet, börjar tidigt idag, gääääsp! Så trött idag fast jag somnade jättetidigt igår. Mer om helgen kommer i ett annat inlägg.


Ikväll är det dags för vårruset, självklart har jag dragit ihop ett litet lag, vi får se om jag orkar springa, har slagits mot migrän och illamående några dagar så om det funkar tar tävlingsandan över, annars får jag nöja mig med en PW!


Istället för en update om helgen kommer här lite inspo, precis vad man behöver en måndagmorgon eller hur :-)








Bilder från Elle Interiör.

Mums!
Detta hem känns både modernt, klassiskt och kolonialt på något sätt.
Deras placeringar av tavlor är riktigt snyggt, både på vägg och golv, gillar också sättet att få in zebran i både tavla och matta, passar mycket bra till de robusta golvet och träkistan till allt det vita. Åh snyggt!!!

Hade gärna haft en platsbyggd hylla hemma hos oss.. undrar om man vågar ge sig på det?

Ska iallafall ta tag i våra projekt här hemma innan min inspirations-hjärna exploderar, men det blir ju sådär när man flyttar till större, det tar lite tid (och tålamod, tålamod som jag inte har :)


Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: messan

Fina inspirationsbilder. TAck!

Kram

2012-05-21 @ 08:05:49
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: mimmie

Tack ska du ha :)

2012-05-21 @ 22:12:21
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0