ganska såld på dansk inredning


Hello,

Åh denna danska inredning som man blir helt galen av, dem får det att se så enkelt ut.


Ett samband mellan de flesta danska hem som jag gillar är en neutral bas - möbler, tavlor och textilier går i samma färger (vitt, grått, svart ibland brun/beige) olika träslag (gärna lite vindpinade), och en färg som återkommer i inredning, här t ex lila - på snittblommor, väska i köket etc, små detaljer som smyger sig in.

Titta på detta hem så förstår ni vad jag menar..









Matt svart + silver. Hur snyggt?!



Nu ska jag bege mig till jobbet, en kortare dag som startar med storstädning, funny :-)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0