fashion against aids



Godkväll gobitar,


Idag har vart en typiskt bra dag på jobbet, åh vad det börjar arta sig och det bubblar i hjärtat när saker och ting blir sådär bra som man har tänkt sig, små saker som man kanske inte alltid ser om man inte befinner sig i miljön varje dag, hi hi..
Men som JAG märker, fröken petig det är jag det!


Sen sprang jag förbi H&M i all hast och fick med en kasse hem, jag behöver verkligen fräscha kläder och min kropp skriker efter lite färg nu när jag är klädd i svart vareviga dag, urk!


Fashion against aids är åter i butik och mycket fint finns det, detta fick bland annat följa med mig hem..






Kilklackar i min favorit-gröna-färg, den färgklicken i bakgrunden är en superfin kimono som kommer bli hur fin som helst till jeans och väskan i inka-print är en regnponcho, hur bra är inte det att ha i sommar sverige? Att promenera till jobbet i ösregn vet ju alla hur det känns, nu kommer jag gå runt i en sopsäck med inka-print, mycket roligare ha ha ha




En liten smarrig efterrätt jag är lite besatt av här hemma. Det är rysk yoghurt, hallon, ringlad honung och kokos ovanpå - lite nyttigare och mycket gott :-) min kära sambo är också lite besatt och kan verkligen INTE lyckas med den själv.. (för det är ju så himla svårt, hrmmfp! ;-)

Ha en trevlig kväll,
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0