efterlysning



Godmorgon vänner,

Idag är det tidigt uppe men går jag upp så jag har tid på mig med mitt kaffe går det faktiskt ganska bra :)

Den här helgen har ju då varit ganska kort, har jobbat både lör-sön, vart på tjejfest i lördags med mitt gamla tjejgäng, åt på tabazco och gick ut och dansade (faktiskt! herregud det händer inte ofta numera, ha ha och jag saknar det inte heller I can tell you)


Idag är det jobb igen och imorgon är jag ledig, skööönt! Jag behöver vila lite, har dragits med något jag trodde var "förkylning" sen en vecka tillbaka men det verkar ju inte ge sig! Är det pollen? Jag som aldrig varit allergisk.. Helvete!


Det är iallafall sjukt jobbigt, får tillbringa halva mornarna på toaletten och snyta mig hundra gånger, min näsa är inte av denna värld, kan gå under namnet Rudolf om detta ska fortsätta ett tag till.. :/





Hittade denna bild från Seventeendoors som kommer härifrån


Exakt en sån här tavla vill jag ha i mitt kök! Skulle sitta som handen i handsken, någon som har något förslag på vart man kan få tag i en liknande? Fin lägenhet också, vårt att kolla in.
Det har stått stilla här hemma ett tag och jag har enorma cravings för att få fortsätta inreda nu :-)
Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0