den som känner mig



Godmorgon vänner,


Solen skiner och jag är ledig idag, känns väldigt bra!

Jag är pigg efter igår men fick ändå ställa in ett gympass jag hade på Hässlö spa idag pga en förkylning som är på intågande, jag håller koll på den med echinagard men det verkar inte riktigt hjälpa ändå, urk!


J kom hem med denna bukett igår, hur fin var inte denna?
När mannen kommer hem med blmmor blir det oftast i vitt och otraditionella buketter. Jag är ju väldigt traditionell som person och han är raka motsatsen så mixen där blir mycket bra :-) Älskar att få blommor, gärna mycket vitt och rosa ibland det är ju så fint, han känner mig han hihi







Vi var då på Hattfabriken igår, mycket mysigt inrett måste jag säga, jag gillar den lite maskulina bistrokänslan med koppar, synliga rör och fasat kakel, mums!


Toaletten var också härlig med collage av gamla bilder från Västerås, marockanska plattor på golvet och ett gigantiskt handfat i betong med kopparfärgad kran, inspiration till vår framtida toalett kanske!


Maten var god, dem satsar ju på Svensk husman och gillar man det så är det topp.
Jag tror vi är lite mer för exotisk mat men vi behövde prova något mer svenne-bananigt så det var godkänt för vår del. Vi åt en 3-rätters men efterrätten var äppelpaj och den var nog under all kritik, väldigt torr och lite sås om man ska vara petig.


Ett ställe jag kommer gå till fler gånger, men kanske mer för att dricka framför att äta. Konceptet med svenskt tema tycker jag däremot är härligt, man ska inte vara som alla andra.




Mysig inredning och schackrutigt golv är det inte bara vi som gillar ;-)


Nu ska jag väl på något sätt ta och fånga dagen och kanske lite solsken,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0