andramajtjugohundranio



Godmorgon vänner,

Som jag skrev igår är dagens dato lite speciellt för mig, det är vår årsdag.

Idag är det alltså 3 år sen jag träffade han med stort H.

En lördag när syrenerna redan blommade, solen gassade och jordens alla fjärilar flög i min mage.
En flaska tömdes och fyra efter den, Melissa Horn spelades på högsta volym och vi pladdrade på som aldrig förr. Och sådär har det fortsatt, sen den där soliga kvällen i maj när vi blev vi två och jag kände mig som 14 igen fast jag egentligen var 22.




Här är vi i september 2009, nykära efter några månader ihop ♥


Ikväll blir det Nya Hattfabriken med min älskling, vi ska fira de nästkommande hundra åren tillsammans.
Jag älskar dig gubben, det finns ingen som dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0