Vår

 

 


Hej vackra vänner,

 


Vi har inte hörts på jättelänge nu, förlåt men det är helt och hållet ofrivilligt! Min blogg.se app är knas :/ Jag har skickat bilder under vår renovering men ni har tyvärr inte kunnat ta del av det ser jag nu, ha ha..


 

Vi har målat hela helgen, i våra två hallar här i lägenheten, det är mer jobb än man tror faktiskt, tar liksom aldrig slut. Vi har inte mindre än SJU dörröppningar i våra hallar så mycket tejpande och mini-pensel-målning har det blivit, min gubbes tålamod kanske inte låg på topp när han fick måla sista varvet igår vid elva-tiden, hihi.. men så otroligt BRA det blir, jag njöt när jag gick upp imorse. Färgen är sådär härligt behaglig varm ljusgrå och varenda nerv i min kropp ville explodera i en inrednings-eufori för vilken energi man får när det blir sådär bra som man har hoppats!! I helgen ska golvet i köket på plats och snart kanske det börjar kännas som ett riktigt hem.




Nu firar jag att vår hall är färdigmålad men nya magasin och ett fång GULA tulpaner. Gula blommor är väldigt exotiskt här hemma förstår ni för jag köper alltid vitt eller rosa men gul är en riktig glad-färg faktiskt, testa får ni se :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0