Tankar om sovrum och ett godnatt

 

Godkväll,

Huh så jag mår, känner mig verkligen inte på topp så ni får ursäkta jag känner mig neggo vilket ger mig en smula bitterhets-panik. Just den senaste tiden har en svärm bitterhet från diverse håll svävat runt mig (oss) det känns nästan som en sjukdom jag blir rädd att smittas av. Men det är inte det jag är som sagt :-) däremot är en förkylning på ingång med stora steg och jag har vart jätteseg hela dagen på jobbet!


Hoppas att sömn och kärlek kan ge kraft till imorgon.


Sängborden är på plats och knopparna kom inte fram så bra som jag hoppats på och det stör mig, men jag har knopp-sjuka så det gör mig inget att leta nya ;-)

Ha en god natt sömn!

Puss

 

 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh Va fint det blev!! Super:) Puss finis

2012-03-20 @ 22:51:27
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/
Postat av: mimmie

tack söta!

2012-03-21 @ 08:50:14
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0