identitetskris


hur fint bryter inte den gula spegeln av denna hall? så schysst! ja, jag är lite crazy i gult just nu periodare som man är ;-) bild lånad från seventeendoors

Godmorgon fina,

ÅH jag har en underbar träningsvärk från igår då jag körde mitt första gympass på väldigt länge, tänkte egentligen gå upp tidigt och promenera men vilket trist väder, snöblandat regn vill man inte ha i ansiktet innan ens morgonkaffe, jag känner att kroppen inte helt är som den ska heller, om det beror på träningsvärk eller att en förkylning är på gång det vette tusan men något av det iallafall, bättre att stanna inne och fixa iordning vårt lilla kreativa kaos - jag har målat sängborden nu och dem ska på plats innan jag går iväg till jobbet.
Nästa steg är köksstol sen lillemans sängbord, ett litet skåp och en korg SEN är jag färdig! Äntligen.


Jag har förövrigt en liten identitetskris här hemma, inredningstankarna far iväg överallt och jag kan inte bestämma mig om något, varesig möbler eller färger och jag har tappat det litegrann. När man läser mycket tidningar och bloggar och även jobbar med inredningen är det lätt att tappa bort sig själv (pratar såklart bara om mig själv nu :) det är lätt att man halkar in på stilar och färger som man egentligen inte ALLS trivs med och det märker man när saker o ting är på plats, den där lilla känslan att det inte känns helt bra kan gnaga i en länge innan man kommer på vad det är som är fel.
Ja ibland får man ta ett steg bakåt, samla en bildbank på det man älskar och liksom börja om. Köket börjar iallafall ta form och det känns som att både jag och karl gillar det vi ser :-)

Hoppas ni får en fin tisdag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0