en tavelvägg blir till




Gitarr från Sprall, Affisch från Lagerhaus, Karta + Spegel från Loppis och Prins-skylt från numera nerlagda Nordik.


det är någonting magiskt med kartor för dem små, det spelar liksom ingen roll vad kartan är över för någonting, om det så är indiska oceanen kan man kanske kanske kanske se Sverige någonstans om man tittar riktigt nära. Jag har köpt två jordglobar och kart-tavlan på loppis som ni ser på bilden till Melles rum och han gillar dem allihop.


Tavelväggen är resultatet av vansinnesutbrottet under gårddagen, he-he. Det blev inte så tokigt med mannens hjälp när han kom hem.




Nu är det dags för jobb! Imorgon startar nyheter i butiken så det ska vara omgjort under dagen, dags att sätta fart och cykla neråt. Kul att ni tittar in hörrni.
Kram

Kommentarer
Postat av: Fröken Gredelin

Gillar tavelväggen! Jag hade ett sådant print från Lagerhaus i handen men lade tillbaka det. När jag ser hur snyggt det blev på väggen så ångrar jag mig visst lite...

2012-03-29 @ 01:06:04
URL: http://frokengredelin.blogspot.se/
Postat av: Lisa

Vilken jättefin och inspirerande blogg du har! Jag är också kartgalen och älskar den fina tavelväggen du gjort!

2012-03-30 @ 10:19:35
URL: http://11861sthlm.tumblr.com/
Postat av: mimmie

Tack snälla ni :) Printet på Lagerhaus finns kvar, åtminstone i Västeråsbutiken och kostar bara 79 pix! Fröken Gredelin du får ta en tur förbi och förverkliga den hemma hos dig, det är ett bra buskap om inte annat ;)

2012-03-30 @ 23:40:27
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0