en längtan




om att få solen i ansiktet, känna gräset mellan tårna, slå sig ned på trappen med en kopp kaffe, en tidning och en man i handen, få en välriktad stråle från en vattenpistol rätt i fejan, leka kurragömma mellan lummiga buskar och plocka frukt från brokiga träd. Ja längtan efter ett eget hus och en mysig trädgård för mig och min familj växer ju närmare sommaren man kommer.

Men en dag är det där huset vårt, vart det nu står, och då kommer väntan vara värd det :-)


Och kanske får jag en härlig altan eller entré som på dessa bilder, hoppas!!


Nu tar vi denna fredag med storm mina vänner, ha en fantastisk dag, solen skiner och det är våååår.


Kommentarer
Postat av: Seventeendoors

Visst är det härligt att man kan ta ut svängarna och drömma, det bästa med att blogga!

I verkligheten måste man kanske hålla sig till en stil, men på bloggen kan man byta varje dag!

Trevlig helg!

kram

2012-03-30 @ 09:51:11
URL: http://seventeendoors.blogspot.com/
Postat av: mimmie

Ja verkligen :-) en ny värld varje dag att ta del av, hiih

Kram och detsaamma!

2012-03-30 @ 23:37:06
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Även om vi har hus så är jag sååå sugen på en stuga vid vattnet nu. Kikar runt på sommarhus som en dåre och bara längtar även om jag borde vara glad för att vi har en bra och rymlig tomt, altan och balkong i vårt vanliga hus. Men drömma måste man..;-)

2012-04-01 @ 19:09:39
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0