Äntligen är det mitt

 

Hej vänner,

Vi hade en supertrevlig kväll igår, tack Stefan & Lena. Loreen vann, så grym! Hoppas hon vinner allting - hennes låt går varm här hemma ;-)
Äntligen har jag fått mitt skåp som jag tänkt på i... Ett halvår hihi nu har jag den perfekta platsen i köket för det så snart åker det upp på väggen.

Det finns på Mästerblomman i Vås.

Snart kommer lilleman hem <3 som vi längtat! Och familjen kommer hit o river golv, äntligen kommer mina schackrutor på plats.

Ha en fin söndag!

 

 


Kommentarer
Postat av: pernilla plaza Interiör

Jättefint var det! Har lärt mig göra så fina kort som du! Idag har vi inrett herrrgård i e-tuna, blev fint!

Postat av: mimmie

magiskt :) vill också! låter ju sjukt kul!! med ikea el??



älskar skåpet, det är SÅ fint, du får se IRL sen :) Kram!!

2012-03-11 @ 22:06:04
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0