vi slapp undan regnet



Halloj där,

Hur mår ni idag?
Jag har precis vart på skolavslutning, hört småchips sjunga "den blomstertid" halvt i otakt, kanske torkat en liten tår ur ögonvrån och insett att lilla etta-plättan inte är så jädrans liten längre, huah.
Man får ju försöka skärpa till sig offentligt, hans kompisar är ju i närheten, man vill ju inte skämma ut honom totally med att plastmorsan är en crazycat som ska gulligulla o rycka kinder och inte kan sluta krama sönder det lilla livet för att han är så sööööt. Nej sånt där får man inte hålla på med längre på skolgården förstår ni. I bästa fall en stor kram, i värsta fall en liten hand som lyfter i vinkande, några menande blickar och "ska vi gå då.." helt beroende på humör.


Och visst sånt får man ju respektera, eller nåja, försöka iallafall. Tills vi kommer hem och jag inte kan låta bli att förvandla honom till min lilla bebo, det kanske finns någon form av terapi för detta - Nått slags rehab-program?



Här är han iallafall, och ja, det nya är att blunda på kort...




Och till lite ytligheter så tänkte jag visa helgens lilla shopping - ett linne från H&M som jag gillar lite extra. Synd att man inte kan ha det på jobbet :/

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0