ett drömhem i Plaza



Hey,


I förra Plaza hittade jag ett drömhem (iallafall för mig) en perfekt blandning mellan gammalt, nytt, träslag & färger - jag är också ett fan av rosa/lila.


Älskar denna lägenhet!




När det är dags för nya köksstolar ska jag verkligen HA dessa i rotting från Room, superfina att blanda med Eames, som jag såklart också vill ha ;-)



Är sedan tidigate ett stort fan av hampa-mattor, det är så snyggt och tidlöst. Day Home har ett flertal men dem kostar en peng också.





Lovely färger






Dessa vackra tempeltavlor i trä kommer i höst att sitta ovanför vår säng :-)




En stor terass hade jag gärna haft! Borden är från Ikea.



Vad tycker ni? Härlig våning eller hur?!
Bilderna är tagna med min iphone, därav kvalitén ;-)



Kommentarer
Postat av: Maria

fin inspiration! :)

2012-06-23 @ 19:04:32
URL: http://amaryland.blogg.se
Postat av: Mimsan

Tack du :) älskar detta reportage!

2012-06-24 @ 16:43:10
URL: http://Smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0