långtristess



Godkväll godingar!





Här hemma är det soffläge som gäller, lite frukt att tugga på, jag är inte jättesugen på mat. Eller jo - ett undantag, jag vill ha en pizza m breasola, ruccola, pinjenötter och massvis m parmesan från stans bästa pizzeria (Misto) tillsammans med en bra hyrfilm!


GE.MIG.NU!


Min hurtbulle till sambo ska ut i spåret och svettas medan jag knappt kan röra mig och har grova cravings - vart är rättvisan i det?! Skulle mer än gärna slänga mig ut på en långpromenad i maxat tempo, svepa ett glas mousserande och slänga ihop en god pastarätt men det får bli en annan dag.






tills vidare ligger jag här med min vetekudde & laptop på magen, i mysbrallor i soffan och hoppas på bättre tider.


Hoppas du har en fin kväll!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Men skruttis! Du vet att det bara är att plinga så kommer jag över som ett skott, och pysslar om dig <3

2012-06-14 @ 20:10:22
Postat av: mimmie

tack mitt hjärta <3 ringer dig imorgon och hoppas jag får se skymten av dig litegrann iaf :) min man får rå om mig när han kommer hem, han ska ge mig den där pizzan jag längtat efter! love

2012-06-14 @ 20:21:29
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra att du har din fina karl! MUMMA, sväng förbi här med ;) Rings i morgon. Hoppas natten blir bra. Älskar dig

2012-06-14 @ 20:43:22
Postat av: Blogg.se

Hej!:)

Jag jobbar på blogg.se och undrar om du är intresserad av att bli veckans blogg på vår inredningssida nästa vecka? Maila mig gärna oavsett beslut:)

2012-06-15 @ 06:44:53
Postat av: Jessika

Mysigt ^^

2012-06-23 @ 15:11:56
URL: http://xjessie.webblogg.se
Postat av: Lovisa - mamma till Nils

Pressat glas, så underbart fint! :)

2012-06-23 @ 22:20:19
URL: http://lollovisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0