kafferep i pastell







Ja vad gör man inte för sin darling :-)
Såhär såg det ut i vårt kök ikväll, min familj var över och sjöng för full hals för fin 38-åringen, kan ni tänka er? Inte jag heller... :-) Min snygga man!

Servetter, kakfat, muffinsform & små flaggor är allt från Lagerhaus. Assietterna är från Loppis och är Rörstrand, Muggar från Day och Filippa K och Marimekko skålarna känner ni säkert igen.



Förresten, har ni sett att alla Lagerhaus facebookmedlemmar får 20% i helgen? Passa på att Gilla & shoppa lite, om inte annat för att det står ett trevligt fejs där hela dagen imorgon :D



Kram & Godnatt



Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

Oj så fint du gjort! Grattis till din karl! Nu ska jag duka fram 50 års frulle! Kram

Postat av: mimmie

tack sötis! det ska jag :) kram

2012-06-04 @ 17:49:55
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0