Fotbollsem och ett danskt hem



Godkväll vänner,

Är ni fler som kollar på matchen? Vad i h-lvete!!! Hoppas ni att vi kan ta igen detta i de två följande matcher!
Inte kul att åka ut direkt i EM för tusan!


Jag har vart radiostyrd idag efter att bara ha sovit några timmar så nu ska jag ta och lägga mig för kvällen - imorgon är det skolavslutning för lilleman så både jag & min darling åker dit och kollar, tänk att han inte längre är en etta-plätta efter detta, tiden går så fort :)


Tänkte bjuda på ännu ett fancy hem såhär på kvällskvisten så ni somnar (eller vaknar för er som redan lagt er:) fulla av inspiration!











Bilder från Bo Bedre.
JA TACK! Min kropp och själ skriker efter ett nyrenoverat badrum efter alla dessa år i hyresrätt (ha ha) det vore bara så FRÄSCHT. Nytt kök och nytt badrum det står på önskelistan inför framtiden det.
Sov sött! Kram


Kommentarer
Postat av: miriam

fiiint!

2012-06-12 @ 22:02:09
URL: http://mirimirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0