dagens känsla och liten kärleksförklaring



Hej finingar,

Jag är något under ytan just nu, mår inte alls bra. Pendlar mellan soffa och säng och powernapar mest hela dagen. Både mage och huvudet som spökar, så min lediga långhelg... Det verkar inte bättre än att den spenderar inomhus :/





Och dagens lilla kärleksförklaring då, för jo sånt får man ju hålla på med offentligt lite då och då ;-)
Ser ni denna underbara man? Det är min.





Han som fortfarande ger mig hjärtstillestånd och får mig att känna mig lycklig flera gånger om dagen, mitt största stöd som alltid finns där för mig, om det så bara är att ge mig en skrattanfall mitt under den värsta migränattacken när man ligger inkopplad i sladdar på akuten och det sista man bör göra är att lägga av ett kluckande asgarv, för att den galne mannen verkar se det ironiska oavsett situation i livet, och vi skrattar mycket ihop, varje dag skulle jag säga, det är viktigt.


Så skratta mer tillsammans det är väl dagens tips :)



Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

men åh vad trist med sån huvudvärk!! tur att du har din karl. du är väl inte gravid ;)? Kram o krya

Postat av: mimmie

Det är ju det men nej du gumman jag har tyvärr magkatarr igen :/

2012-06-14 @ 18:34:29
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: pernilla Plaza Interiör

åh fy bubblan!! stackars dig! fina bilder blir det på bloggen iaf ;)

Postat av: mimmie

haha de är ju alltid nått :)

2012-06-14 @ 20:24:28
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0