sommarlov

 
Hej mina söta,
 
Hur är sommaren för er?
 
Jag har äntligen semester, herrrrregud! trodde aldrig den dagen skulle komma, veckorna innan kändes så otroligt långa och två dagar innan drog jag i vanlig ordning på mig en förkylning, ett tecken på att man strutsar (kör huvudet i sanden dvs..) tills man får vila - ingen bra metod ;-)
 
 
Idag är det hyffsat bra väder här i Vässan, jag inväntar en barndomsvän och hennes lilla kicka så ska vi ta en hamnpromenad och en kaffe i vad jag hoppas blir solen (för det räcker väl med regn nu?)
 
 
Imorgon packar vi in oss i bilen och drar upp mot Dalarna - älskade andningshål.
Jag behöver nämligen ta mig iväg och ur mitt bo för att kunna andas, slappna av och riktigt ha semester annars tar min rastlöshet över här hemma och jag går männen på nerverna, he he..
 
 
 
 
 
Hittade denna bild, tror den kommer från Sköna hem.  Samma princip med en gren som klädhängare som jag gjort i lillemans vitrinskåp, kul att se!
 
Då återstår frågan, ska man orka måla om den i svart? Jag har haft tankar fram och tillbaks men med tanke på antal fönsterrutor i hans vitrinskåp drar jag för det.. Tejpningen och allt pillergöra höll på att ta livet av mig sist men visst är det snyggt. Svart yttre och vitt inre, åh!
 
 
Ha en fin dag darlings,
 
x x
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0