dansa, pausa.

 
Hej fina,
 
Jag har varit lite off den senaste veckan, ärligt talat så försöker jag endast överleva fram till semestern, 1 1/2 vecka kvar. Det känns ganska tungt nu, långa o många dagar, två helger på raken innan ledigheten, det liksom tar på en, kraftigt :-) Jag är inte född med det bästa tålamodet heller, orkar liksom inte hålla ut längre. Lilleman har även bestämt sig för att pröva detta tålamod ungefär varje dag, hela dagarna. 
Barn alltså, dem är ju för härliga ibland..
 
Jag vill bara sätta tårna i gräset, andas in sommardoft och känna att jag inte behöver göra ett jävlaste dugg på en väldigt lång tid. Underbara frihetskänsla!!
 
Firat min födelsedag har jag iallfall gjort, och min söta sambo känner mig han. Han vet vad en fin tjej ska ha, en fin klocka såklart! ♥
 
 
 
 
Guld, what else?! :-P
 
Hoppas ni mår bra, har ni semester eller jobbar ni fortfarande? Kämpa på, snart är den här, o förhoppningsvis riktigt gott väder.
 
Puss /M
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snart får du sätta tårna i gräset..inte långt kvar! Love you Mimsimummsan <3

2012-07-03 @ 21:56:42
Postat av: mimmie

Mmmmmm jag får strutsa en stund till :) Love you!

2012-07-04 @ 10:38:14
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0