Lillens rum



 

 

Hej igen godingar,


En liten sneakpeek från mitt hjärtas rum som vi pysslat med idag, den fina ljusslingan är från Lagerhaus som jag skrivit om tidigare, så fin! Vitrinskåpet har åkt in i hans rum och fylls med lite smått och gott. Känns så skönt att ha en liten grundläggande plan därinne nu, det är mycket grejer, han är en samlare som alla andra barn, ha ha.. Det blir mycket pappersbitar, teckningar och mcdonalds leksaker.
Den fina gitarren var en födelsedagspresent och kommer från Sprall. Mer bilder kommer.


Idag fick jag även en stund med finaste guddottern Tuva. Följde med och hämtade på dagis för första gången och OJ vilken glad liten rackare som man möttes av, dagisets clown som flög omkring där och skulle klappa alla innan vi gick hem till mig och åt mellanmål och lekte på Mellis rum (och även kissade i Mellis rum men det behåller vi för oss själva... ha ha )


Hon är så underbar den lilla tjejen och det får mig att sakna lillen ännu mer, man kommer på sig själv med att vilja prata med honom eller bara få krama om honom, fina lilla killen.


Och det får jag säga trots att jag BARA är bonusmamma. Tänk att alla ska ha så bestämda åsikter när det gäller bonus/styvföräldrar, hur man ska vara, vad man ska säga, vad man ska känna. Herrejävlar vad man får höra, så mycket fint men också så mycket åsikter och mest av dem som inte är eller har styvföräldrar själva, men det kan vi prata om någon annan gång, jag har kommit till ett stadie där jag bara skiter i vad alla tycker och känner. Jag älskar mitt barn, ja MITT barn, han bor hos mig, han tar mig för givet, han hatar mig, han älskar mig och han kommer antagligen be mig dra åt helvete i tonåren fler gånger än man vågar tänka på så JA jag ser mig rätten i att kalla honom mitt barn. Jag älskar honom och jag saknar honom så det gör ont i min kropp och ger mig abstinens och jag får tårar i ögonen när jag tänker på honom. Det är kärlek som är så stark och ett band som inga kommentarer eller andras känslor kan förstöra, det bara är och det är underbart! Några dagar kvar sen får jag krama om honom igen! ♥


Nu är det filmdags!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla Plaza Interiör

Hur fint som helst ju, både fönstret och orden till lilleman!

Postat av: mimmie

tack sötnos! :)

2012-01-16 @ 23:02:58
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0