inte vårigt, vintrigt

Godmorgon finisar,

Hoppas ni sovit gott! Jag ska strax iväg till jobbet, skura golv och fixa iordning bord inför helgens shopping. Igår kväll blev det sent så jag är aningens trött, käre sambo fixade hyllor och krokar inne i badrummet och idag är det dags för spegeln att komma upp och ny belysning (Adjö apfula badrumsskåp!) medans jag satt och sydde linneservetter till fredagens middag, hihi.. Köpte lite tyg superbilligt och syr till dem själv, ett tips :)


Nu verkar alla vara sugna på vårnyheter i takt med att granen flyger ut men jag är fortfarande inne på vinter-moodet, även om det ska bli skönt att plocka bort lite julsaker. Men ett vintrigt hem med renfällar och päls kan det bli mysigare? En riktig fjällstuga det skulle vara drömmen att inreda. Nedan bilder är från ett Danskt hem, dem kan det där med inredning i grannlandet får man väl säga!



Panel på väggarna, så snyggt! O lätt att spika upp saker på ;-)



Detaljer, detaljer, detaljer.


Möbler som är väderbitna, I love.


Bilder från Bolig magasin.
Nu måste jag bege mig iväg, ha en fin dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0