Gott nytt år


2011 är förbi - ett år som innehöll en hel del roligheter.

Startade med en Åre-resa med jobbet följt av en skidhelg i dalarna med familjen. Tuva fyllde ett i april, vi firade Valborg på Barkarö med vänner. Sommaren kom och jag firade 25 år på bästa sätt - räkbåt. Möhippa och bröllop för våra bästa vänner följt av ett bröllop till (Jimmys syster). En tur förbi Peace and Love i somras, en resa med barnen till Västervik. Hösten kom och jag och mannen åkte till London och shoppade för att sedan åka till Toscana med jobbet.När vintern kom passade jag på att byta jobb och bransch och slog till med ett nytt hem på en gång.

2012 hoppas jag vi alla kan falla in i nya rutiner, jag hoppas jag kan vara hemma lite mer, ta det lite lugnare och njuta av att bara vara för det behöver jag verkligen. Hoppas ni fått en bra start på det nya året!




Mys och bus igår med bästa guddottern ♥



Kommentarer
Postat av: Pernilla Plaza Interiör

Gott nytt år fina! Himmel vad söt hon är lilla dockan!! Och vad fin du var med fjädern i håret! Hade ni kul igår? Kram!!

Postat av: Mimsan

Gott nytt år! Ja hon är farligt söt :) vi hade en trevlig kväll, hur hade du det sötnos? Kram

2012-01-01 @ 17:18:30
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack för en toppen kväll!! <3

2012-01-01 @ 21:36:55
Postat av: Johanna

SÅ FINA bilder! <3

2012-01-01 @ 21:39:06
Postat av: mimmie

tack själv Jess :) din lilla partypingla! hihi



tack nannis <3

2012-01-02 @ 19:11:25
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0