and some more love

... föresten, ni missar väl inte mina länkar jag vart så duktig att lägga upp?! På otroligt grymma bloggtjejer som jag följer en två eller fem ggr om dagen beroende på hur jag disponerar min tid ;-) Det kommer mera, jag har inte orkar flippa ur med länkandet eftersom vår lägenhet som jag sagt tidigare är en internet-fri-zon (som att befinna sig i urskogen och springa runt som en vildvett och leta täckning HUR är detta möjligt när man bor i stan?! Jaja... det kommer hold your horses)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Plaza Interiör

Börjar bli riktigt tjusigt här inne! Ska nog lyda ditt råd ang soffan kanske... ;) pusskram

Postat av: mimmie

tack söt ;) haha you may!! puss

2012-01-24 @ 22:14:40
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0