tröttmössa

Hej fina,

Åhherrejesus vad trött jag är, jag går isär men ja - vi kommer till gnället sen.


Hurra hurra det har fötts en prinsessa idag, eller väldigt många prinsessor men antagligen bara en blåblodig ;-) Tycker dem är så söta, Viktoria och Daniel, hans tal imorse fick nog inte bara mig till ett litet garv till morgonkaffet, "mina känslor är lite all over the place" på svengelska, rakt från hjärtat (och en del av mig längtar till att få se sketcher på detta jojo..) men lite blödig blir man ju av att se en nybliven far sådär rörd och uppspelt i proper kostym och ett försök att hålla masken och mitt i allt en liten Silvstedt kommentar.


Körde ett tio timmars pass på jobbet med start storstädning, förträffligt kul kan man säga, ännu roligare blev det när jag kom hem och mitt kök var ett kreativt kaos efter att jag målat den där förbannade listen jag pratade om tidigare, och möjligen några hyllor i skafferiet när jag ändå var igång, här kan vi alltså snacka om att allt verkligen var ALL OVER THE PLACE, vilken härlig röra. Samt all packning inför dalarna imorgon, sambons, grabbens och min fortfarande opackade och så var det den där städningen av lägenheten och byte av sängkläder och den där toaletten som skulle städas, tjofräs vad livat jag haft det idag när gubben vart/är på konferens över natten. Sa jag att jag var hemma klockan 19 ikväll?
Riva bort tejp som jag målat fast i kaklet, fick för mig den fantastiska idén om att bänkplasten ABSOLUT skulle på ikväll (alltså innan ni ger er på bänkplast... fundera ut tillvägagångssättet innan ni river av säkerhetsplasten thats all I can say) o nu är jag så trött, jag har ont på ställen på kroppen jag inte visste fanns (säger dock hurra till att mina triceps smärtar något fördjävulskt)


Jag tror jag går och lägger mig, drömmer om min underbara man, vår resa som startar till Dalarna imorgon, en långhelg med min familj i stugan, min älskade farmor & farfar. Hoppas jag vaknar till sol och lite lätt snöfall det vore väl härligt. Sov sött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0