nya stolar




Bilder från seventeendoors


Jag har blivit så sugen på cafestolar till köket här hemma, det är ju så snyggt! Kolla bilderna ovan. Jag visade sambon och han var inte alls lika förtjust... (det är då man vet att det är något riktigt bra hihi så man kan visa honom det färdiga resultatet och han bara "åh, det blev ju faktiskt fint")

Ja vi låter kanske inte helt jämnställda här hemma vad gäller inredningen, och jag tror det är bäst att det inte blir för många viljor, som tur är litar min man helt och fullt på min känsla, vi är lite som siamesiska tvillingar stilmässigt och det känns så skönt - jag vet att många par kan ha vissa dispyter gällande utformningen av hemmet och det kan jag förstå därför är jag glad att våra starka viljor faktiskt kan enas om detta. Och angående caféstolarna är han som andra män - dem behöver se det färdiga resultatet innan dem blir sålda på iden :-)


Vi har haft en hemmadag idag, jag har storstädat hela lägenheten, mannen handlade och stekte pannkakor för hela kvarteret och sen tog vi med lilleman på en långpromenad så han kunde springa av sig energi - vi gick på en husrunda i områden i närheten där vi bor och drömde oss bort alla tre, man blir ju som man umgås och visst är lillkillen en liten drömmare precis som vi - och redan som sjuåring har han oklanderlig smak! (inte ett dugg påverkad, hihi) när han bli stor ska han arbeta tillsammans med mig, han ska nämligen hålla på med inredning

Klockan 20 blir det Hustoppen här hemma - förresten vi har haft det super i Dalarna och bilder kommer en annan dag, nu -MYS!


Kommentarer
Postat av: pernilla plaza Interiör

snyggt! jag har turen att g låter mig bestämma! han öppnar bara plånboken då och då ;)

Postat av: mimmie

gud så trevligt det lät ;-) hihi

2012-02-28 @ 20:07:28
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0