Mer news

Vi blommar ut här på jobbet och jag börjar känna inspirationen kommer krypande i takt med våren.
Detta är ännu en härlig nyhet, en schysst lampa i bästa retro stil, tycker den är snyggast i grupp ovanför ett matbord.
Butiken börjar ta fart och blomma ut, man ser resultat och man når vissa personliga mål och det känns så bra!
Idag mår jag däremot som en påse skridskor, slogs av jordens illamående igår kväll som håller i sig och jag har tagit en gestaltning som barbamamma (tänk formen). Min mage är i uppror och jag ber om mercy att det är inte är något virus på gång som sambon brottats med den senaste veckan.
Hoppas ni mår superb sötnosar!
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag älskar den. Vad kostar den?

2012-02-26 @ 22:05:10
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: mimmie

den kostar 149 ;- utan upphäng :) Kram!

2012-02-27 @ 10:30:30
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0