Livet en söndag



Hej Fina!

Oj vad jag har vart oaktiv på internet denna vecka men nu är jag tillbaks igen! I början av veckan var jag som bekant i stockholm - hade en ledig dag mitt i veckan med massa småfix hemma fixade klart badrummet med handdukshållare och nya boxar till smink och kraffs, bilder på det kommer såklart.

Var superglad att vara tillbaks i min älskade butik med goa kollegor och i fredags gick vi ut och käkade allihop och drack några glas rödvin, en skön avslutning på veckan. Igår morse väckte en lillskrutt oss vid halvsju med en nerspydd säng, vi omfamnade kräksjukan hela dagen igår, lilleman hade hög feber och vi försökte hålla honom i soffan hela dagen och pina i honom lite saft - stackarn. Jag och mannen stannade hemma hela dagen och tog tag i praktiska ting som att sätta upp lampor, krokar och jag rensade och sorterade verktygsskåpet (antagligen det tråkigaste jag någonsin gjort. Ha ha) Min första lediga helg på en månad, hade tänkt åka skridskor och vi hade en efterlängtad middag på kvällen hos goda vänner, men.. shit happens! :-)

Vid sju imorse var det en liten kille som for upp från sängen feberfri och pigg som en lärka, vi har en mysdag hemma igen och jag har passat på att fortsätta städa - denna gång vardagsrummet, såhär ser det ut hemma hos oss nu.

 




Mina nya boxar står i vardagsrummet och införskaffades förra helgen! ♥


I onsdags passade jag även på att träffa min bästa vän, Steffi (även kallad Kossan här) och jag kan nu berätta att hon ska ha en liten bebis i sommar! Som jag skrev om för några veckor sen att jag var så glad och det handlade alltså om den lilla filuren i hennes mage. Det ska bli helt fantastiskt och ja, jag började självklart böla när jag såg henne, så vacker med hennes mage!



Hoppas ni haft en fin helg vänner,
Kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla Plaza Interiör

Åh vart kommer de fina boxarna i silver från? puss

Postat av: Mimsan

Hej gumman! Dem är köpta på Nisses :) men det finns liknande på tullhuset! Puss

2012-02-06 @ 00:18:26
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0