naturlig jul

 
 
Godmorgon vänner,
 
 
Snön är fortfarande kvar och ligger som en täcke över hela landet, mysigt!
Men ni tar det väl lugnt på vägarna? Imorse var det inte mindre än 2 trafikolyckor på den sträckan mitt hjärta kör för att lämna lilleman på skolan, man blir mörkrädd.
 
 
Idag ska jag åka iväg och hämta upp en av julklappsbeställningarna jag gjort i veckan och idag ska jag kika om jag ska beställa hem något mer, så fantastiskt dethär med internethandel, ha ha..
 
Men först tänkte jag dela av mig av ett fint julhem så ni känner lite inspiration inför pyntandet.
 
 

 
Underbart hus! Jag gillar tegel + spröjs :-)
 
 
 
 
Träinslag i dukningen ♥
 
 
 
 
Fina detaljer
 
 
Skulle gärna krypa ner i detta bad :)
 
Härligt hem eller hur! Här hittar ni mer bilder. För er som läser lantliv kanske känner igen hemmet därifrån också det var nämligen med i senaste numret.
 
Kram & ha en fin fredag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0