lucia

 
Hej mina vänner,
 
Idag är jag otroligt trött, jag hade bästa jobbtjejerna över på middag och lite glöggmys igår jättetrevligt och så fick dem äntligen se hur vi bor, det tog bara ett år! ha ha
 
 
så igår städade jag och fixade hela dagen, jag får panik när det är smutsigt hemma, inte pedant eller så men i gamla hus blir de så dammigt! av städmanin kom också "invaliditeten", jag hade så ont igår kväll o inatt så jag trodde jag skulle avlida, så idag mår jag inte så bra och blir nog mest liggande.
 
 
tänkte ta tag och slå in berget med julklappar nu, om jag får till det med mina korv-fingrar dagen till ära :)
Hittade ett fint julhem hos Bo-Bedre, mysig stämning med timmerhus.
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni gillar, vill ni se mer bilder kolla här.
 
Hoppas ni får en fin lucia, får se om jag får se nått lucia-tåg, missade tyvärr lillemans på skolan igår.
Kram /M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0