julstök, pepparkakor och sånt

 
Hellooo...
 
 
Vad har ni för er därute? Har ni läget under kontroll eller är julstressen ett faktum?
Med gravidkola i skallen skulle jag säga att jag har ingen aning om nått, ha ha.. Vad ska fixas, vad ska handlas, vad ska bakas, vad ska lagas o så ska det städas...?
 
Noll koll. Noll ork.
Idag har jag iallafall julbakat lite, en variant av Leilas rocky roads och pepparkakor, jag gjorde en halvt misslyckad pepparkaksdeg men det funka men helskotta vad mycket deg jag fick. Har en hel deglänga kvar i kylen så det blir samma sak imorgon, baka baka baka..
 
 
Lyssnat på Solange hela dagen och bebis dansar runt i magen, ömsom dansar ömsom hickar :-)
Det är nog allt en liten dancing queen där inne precis som sin mor.
 
 
Dags att bege sig ut med kryckorna till Ica Maxi och inhandla julmat, kommer vi vara ensamma där? Tjoho antagligen inte!
 

Kram /M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0