dan före dan före dan

 
Goddagens!
 
21:a december redan! Idag har jag dekorerat pepparkakor och bakat saffranskaka, slagit in dem sista julklapparna o så behövs det verkligen städas när killarna kommer hem!
 
 
Imorgon firar vi "lilla" julafton hemma hos oss, tomten får komma lite tidigare för Melvin i år iallafall, vi andra väntar till julafton. Så är det när det är varannan vecka/jul :-)
 
 
Känner att julstressen även tagit ut sin rätt på mig, uh! Ser framemot en luuugn julvecka med mitt hjärta, vi kommer vara barnlösa mellan jul-nyår detta år och det behövs verkligen lite tid att komma ner i varv.
 
 
lite pics vad jag sysslat med senaste dagarna.
Är ni klara med julstöket?! Jag släpper det här nu, det blir jul ändå :-)
 
 
 
 
En trött pappa och en sprängballong :-) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vill skicka en God Julkram!!!

2012-12-22 @ 18:24:01
URL: http://lillakrakslottet.blogspot.com
Postat av: mimmie

tack detsamma! :)

2012-12-25 @ 16:32:39
URL: http://smallroom.blogg.se
Postat av: Anonym

Uppdatera:)

2013-01-06 @ 10:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0